vytváření webových stránek

09.12.2012 12:08 Účelem Search Engine Optimization bývá , bez návštěv je I když nádherný web nebožtík a bude na nic.Nemůže být důležité zda návštěvník přijde z google, jsou i jiné vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., nato tu máte socialní sítě jako facebook, twitter, pinterest a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory působící na hodnocení webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Na druhé straně dneska už bude zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom uvidět, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.