vytváření webových stránek
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory působící na hodnocení webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Na druhé straně dneska už bude zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztratil svou cenu - verifikovaný fakt. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom uvidět, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.